Skip to content

Tidenes 100 beste filmer

juli 21, 2008

En personlig liste over de hundre beste filmene man har sett vil naturligvis endre seg nærmest fra dag til dag. Her er en 7 minutter lang visuell presentasjon av mine favoritter, slik det så ut i mitt hode da jeg snekret det sammen i går (jeg har allerede oppdaget et par mangler, noe jeg angrer på, og minst én tastefeil på årstall):

One Comment leave one →
  1. Andreas permalink
    august 14, 2008 1:14 am

    Mine 50 beste:

Legg igjen en kommentar

